دانشگاه آزاد اسلامی ورامین (کشاورزی)

اخبار دانشگاه آزاد اسلامی ورامین (کشاورزی)

دانشگاه آزاد اسلامی ورامین (کشاورزی)

اخبار دانشگاه آزاد اسلامی ورامین (کشاورزی)

چگونه درست انخاب واحد کنیم ؟

اینجا نکاتی را قرار داده ایم که  شما را در درست انتخاب واحد کردن راهنمایی می کند :


1. اگر این ترم به ترم 2 می روید ( منظورم ورودی هایی که ترم مهر89 ترم دومشان می باشد ) دروس پیش نیاز را اگر پاس نکرده اید ، حتماً این دروس را بردارید و پاس کنید تا دروس مربوطه به این دروس باز شوند و شما بتوانید در ترم 3 دروس عمومی و یا اختصاصی مربوطه را بردارید و پاس کنید .


2. در هنگام انتخاب واحد حتماً به ساعات تشکیل کلاس ها ، تاریخ امتحانات و استادی که درس را رائه می دهد توجه کنید .


3. سعی کنید هنگام انتخاب واحد ، دروس عمومی راحت و دروس اختصاصی سخت بردارید ، تا ترم شما دارای تعادل باشد ، اینکار باعث می شود که معدلتان هم افزایش یابد .


4. طوری انتخاب واحد کنید که سعی کنید 3 روز یا 4 روز به دانشگاه بیایید ، مثلاً 3 روز به صورت یک روز در میان ، همچینین این 3 روز یا 4 روزی که دانشگاه می آیید باید طوری باشد که تا آخرین ساعات اداری دانشگاه باشید ( از حداکثر وقت استفاده کنید )


5. طوری انتخاب واحد کنید که 14 یا 17 واحد هر ترم بردارید ، به شایعاتی که افراد می گویند گوش ندهید ، از قبیل شهریه می دهیم پس 20 واحد برداریم یا 20 واحد برداریم که زود پاس کنیم ، این حرف ها اشتباه است ، طوری درس بردارید که هم ترمتان سبک باشد ، هم از دانشگاه زده نشوید و هم اینکه درس هایتان را پاس کنید و همینطور وقت برای تحقیق وهر کاری داشته باشید نه اینکه 20 واحد بردارید با بیافتید یا حذف کنید یا همش غایب باشید و یا اینکه وقت برای تحقیق داشته باشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد